Eri ohennusmenetelmiä

Minulla ei ole kuvia kaikista tehdyistä ohennusmenetelmistä, mutta olen käyttänyt esim. perunankuorinta tekniikkaa, nyöritys menetelmää muotoiluveitsellä etuhiuksiin, ohentanut muotoilusaksilla yhdessä leikkauksessa sivuja ja samalla yhdistänyt sivuja ja yläosaa sillä tekniikalla, pointtausta olen käyttänyt aika monessa leikkauksessa. Sitten olen kokeillut muotoilusaksilla sitä että leikataan muotoilusaksilla pari kertaa osiosta ei kuitenkaan kovin lähellä tyveä, olen myös kokeillut sixsax tekniikkaa... Vuolemista olen kokeillut myös.. Olikohan tässä kaikki mitä olen kokeillut ... No ainskin suurin osa... Lisäilen sitten jos muistuu mieleen vielä jotain tai tulee kokeiltua ☺️

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tummat raidat vaaleisiin hiuksiin kevyt värillä